خردکن برسادیس چهار تیغه کاربردیترین دستیار آشپزخانه

طوفان قربانزاد ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
خردکن برسادیس چهار تیغه

خردکن برسادیس چهار تیغه کاربردیترین دستیار آشپزخانه میباشد که با وجود این برسادیس سه کاره چهار تیغه دیگر نیازی به سبزی خردکن ، چرخ گوشت ، مخلوط کن ، میکسر و شیکر ، آسیاب خشکبار و سیب زمینی پوست کن ندارید.

فیلم زیر را از خردکن برسادیس چهار تیغه دست ندهید.

 

1 – دارای 18 ماه گارانتی بی قید و شرط

2 – 10 سال خدمات پس از فروش

3 – ارسال رایگان برسادیس سه کاره چهار تیغه به سراسر ایران

4 – پرداخت درب منزل

5 – مشاوره رایگان خرید

جهت خرید این خردکن برسادیس چهار تیغه پرقدرت روی لینک زیر کلیک نمایید:

خردکن برسادیس چهار تیغه یک دستگاه همه کاره میباشد که نیاز هر آشپزخانه است.

این خردکن 4 تیغه با یک تیزکن موجود میباشد. خردکن برسادیس چهار تیغه با تیغه تیتانیوم ضخیم برای خرد کردن انواع گوشت (قرمز و سفید)، خرد کردن یکنواخت سبزی، مخلوط کردن، آسیاب کردن انواع خشکبار، انواع خمیر در دسته سبک و دسرها، خرد کردن سیب زمینی، پیاز، هویج و انواع آنها، پوره کردن گوجه فرنگی جهت تهیه رب و نیز نخود خیس شده جهت تهیه فلافل، میکس انواع غذاهای سرد و گرم مانند حلیم، سوپ، سالاد الویه و… و نیز خردکردن یخ و میوه های یخ زده کاربرد دارد.

 

مخزن خردکن برسادیس چهار تیغه از جنس پلی کربنات است که حتی با ضربه شدید نمی شکند، تغییر رنگ نمی دهد، هرگز بو نمی گیرد و همچنین مقاوم در برابر خط و خش نیز می باشد که با رنگ بسیار شفاف جهت مشاهده دقت انجام کار، حتی در فواصل زمانی زیاد موجب کدر شدن و دورنگی نمیشود. ظرفیت کلی مخزن خردکن برسادیس چهار تیغه از اندازه خوبی برخوردار است و برای جامدات از 100 گرم شروع و تا 3 کیلو با کارایی مناسب قابل حمل هستش و در دسته مایعات هم بسته به نیاز کاربر از 1 لیتر تا 6 لیتر گنجایش دارد ، به طوری که مناسب انواع کارهای سبک و سنگین بوده و می توان در رستورانها که نیازمند یک خرد کن همه کاره، آسیاب کن و مخلوط کن همه کاره و با دوام هستند استفاده نمود.

به علت قرار گیری موتور برسادیس سه کاره در بالای دستگاه، عدم نفوذ آب در موتور دستگاه حتی بر اثر استهلاک سیستم آب بندی وجود ندارد و به راحتی می توان سبزیجات آب دار را در دستگاه خرد نمود. دستگاه فوق مجهز به موتور 1600 وات گیربکسی است همچنین مجهز به سنسور قطع کن هوشمند بوده که در صورت داغ شدن و یا فشار بیش از حد به موتور به صورت اتومات تا سرد شدن دستگاه بطور حدوداً 1 دقیقه قطع شده و به همین سبب از آسیب به موتور جلوگیری می گردد. آبگیر زیرین کلاهک موتورمانع از آب رفتی و کثیف شدن کلاهک میشه و به راحتی قابل جدا شدن و تمیز کردن می باشد. خردکن برسادیس چهار تیغه دارای یک کفگیر مخصوص است و به صورت ایمنی و کارا طراحی شده که در حالت کارکرد دستگاه از حد نصاب خود پایین تر نرفته و با تیغه ها برخورد نمیکند.

برسادیس سه کاره

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.