بازخورد درباره این کالا

غذاساز همه کاره برسادیس 4 تیغه

گارانتی 18 ماهه برسادیس
ضمانت اصالت کالا
موجود در انبار
  • ارسال توسط سایت برسادیس
3,300,000 تومان
بروزرسانی قیمت: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

غذاساز همه کاره برسادیس 4 تیغه

بررسی : غذاساز همه کاره برسادیس 4 تیغه

قیمت غذاساز برسادیس | خرید غذاساز برسادیس | مشخصات غذاساز برسادیس | قیمت غذا ساز برسادیس | خرید غذا ساز برسادیس | مشخصات غذا ساز برسادیس 

غذاساز برقی برسادیس

ویژگی های کلی دستگاه غذاساز همه کاره برسادیس

این غذاساز برقی، که کاملاً بی نظیر و بی رقیب است، تمام نیازهای اصلی شما در خانه و در آشپزی را رفع می‌کند. با این غذاساز سه کاره، شما یک خردکن 3.3 لیتری برای خردکردن انواع گوشت، سبزیجات، صیفی جات، یخ، میوه‌های یخ زده، پیاز و … ، یک دستگاه آسیاب حرفه‌ای خانگی برای ادویه‌هایی مثل دارچین و زردچوبه و … و یک دستگاه مخلوط کن 1.3 لیتری برای تهیه انواع دسر دارید!

می توانید ویدئو غذاساز برقی را مشاهده کنید.

 

 

امکانات سه کاره برسادیس به همین جا ختم نمیشود!

حتما ادامه توضیحات را مشاهده کنید تا از جزئیات بی نظیر این دستگاه غذاساز برقی مطلع شوید.

 

 

بررسی مهمترین قابلیت های دستگاه غذاساز همه کاره برسادیس

ویژگی های مخزن غذا ساز همه کاره

همانگونه که میدانید، مخزن های ساخته شده از جنس پیچکس به دلیل کیفیت و جذابیت خاص، بین ایرانیان بسیار محبوب و مورد توجه قرار دارند. برسادیس، با یک مخزن 3.3 لیتری ساخته شده از جنس پیرکس، که ضد آب و مقاوم است، مجهز شده است.

غذاساز برسادیس

غذاساز برسادیس

ویژگی های تیغه و پایه تیغه غذاساز برقی برسادیس

تیغه این غذاساز برقی شامل چهار پره است که شایانی از کیفیت بسیار بالا را دارا می‌باشد. تیغه از فولاد سرامیک با ویژگی‌های بارز نشکن بودن و مقاومت در برابر زنگ‌زدگی و قابلیت استحکام دوباره‌یابی تشکیل شده است. پایه تیغه این خردکن به کاملیت در برابر شکستن و پاک شدن از هر گونه آلودگی مقاوم است.

غذاساز برقی برسادیس

غذاساز برقی bersadis

ویژگی های درب خردکن غذاساز bersadis

درب غذاساز از جنس پلی کربنات نشکن و مقاوم و شفت های ضد هرز شوندگی و دارای نوار لرزه گیر مخزن و نوار آب بندی روی دستگاه است.

غذاساز برقی برسادیس مدل 4200WL

غذاساز برقی برسادیس مدل 4200WL

بررسی مهم ترین قابلیت غذاساز برقی برسادیس

آسیاب این غذاساز برسادیس یک مخزن از جنس پیرکس آب دیده با ظرفیت 300 سی سی دارد. یک تیغه فولادی و کاملا نشکن این دستگاه را از سایر محصولات مشابه متمایز میکند که قابلیت آسیاب انواع ادویه مثل زردچوبه، دارچین و … را دارد.

مهمترین خصوصیات مخلوط‌کن برسادیس به شرح زیر است:

مخلوط‌کن این محصول دارای یک پارچ آب‌دیده و مقاوم با ظرفیت 1.3 لیتر از جنس پیرکس می‌باشد. تیغه‌های فولادی قوی و بسیار مقاوم در آن به کار رفته‌اند و شفت‌های ضدسایش آن امکان مخلوط کردن انواع دسر، معجون و شیک با میوه‌های یخ‌زده را فراهم می‌کنند.

غذاساز برقی برسادیس

غذاساز برقی

بررسی مهمترین ویژگی های موتور و کلاهک غذاساز همه کاره برسادیس

قسمت کلاهک این غذاساز برقی با روکش استیل دارای یک موتور یونیورسال با دو حالت دور کم و زیاد است. (دور کم و زیاد برای خردکن و دور زیاد برای آسیاب و مخلوط کن استفاده میشود).

 

موتور دستگاه دارای سنسور موتور فشار و  حرکتی است که در صورت داغ کردن یا تحت فشار قرار گرفتن، موتور خود به خود خاموش میشود و بعد از چند دقیقه شروع به کار میکند. (با این امکان، موتور تحت هیچ شرایطی نمیسوزد)

 

گارانتی برسادیس

از مهمترین نکات هنگام خرید هر دستگاهی، ضمانت و خدمات پس از فروش برسادیس آن دستگاه میباشد. این دستگاه تولید ایران است و صفر تا صد این دستگاه توسط کارخانه برسادیس ضمانت شده است.

دستگاه از زمان خرید تا 18 ماه گارانتی بی قید و شرط دارد و تا 10 سال خدمات پس از فروش روی کارت گارانتی محصول تعریف شده است.

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم صفر تا صد غذاساز برقی برسادیس مدل 4 تیغه را بررسی کنیم. آنچه در این مطلب اشاره شد بررسی موارد ظاهری و فنی این محصول بود تا شما عزیزان بتوانید هریک از موارد مذکور را ملاکی برای خرید خود قرار دهید.
این غذاساز برقی باعث میشود شما لذت بیشتری از آشپزی ببرید و در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید.
اگر شما خواننده ی گرامی شاغل  هستید شدیدا خرید این دستگاه با کیفیت را به شما پیشنهاد میدهیم زیرا این محصول انرژی کمی از شما میگیرد و میتوانید ساعت بیشتری را در خانه استراحت کنید.
امیدواریم از خواندن مطلب لذت برده باشید.

امتیاز کاربران به:

غذاساز همه کاره برسادیس 4 تیغه (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مرتبط